Нормативні документи

Перспективний план роботи
кабінету іноземної мови на 2015 – 2016 навчальний рік
№ 
Зміст
Примітки
1
Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету, оформити паспорт кабінету, акт-дозвіл на експлуатацію кабінету

2
Оновити оформлення полиць шаф в кабінеті.

3
Забезпечити протипожежним інвентарем, аптечкою

4
Поповнити кабінет наочними посібниками для профільних курсів, факультативів
5
Систематизувати дидактичний матеріал за темами
6
Узагальнити матеріали контрольних робіт
7
Систематизувати карти, таблиці, скласти картотеку наявності даних матеріалів у кабінеті
8
Продовжувати створювати каталог наявних наочностей, таблиць, дидактичних матеріалів.

9
Зібрати колекцію предметних малюнків до уроку англійської мови по темі: Професії

10
Збагачувати матеріальну базу кабінету художньою, науково-популярною літературою, підручниками, збірниками завдань,текстами для позакласного читання, розмовними темами.

11
Підготувати зразки тестів для підготовки учнів до ЗНО.

12
Розробити творчі завдання для учнів по проекту «Art lingua» (творчість Катерини Білокур і Марії Приймаченко)

13
Продовжувати підбирати матеріал про англомовні країни світу.

14
Створювати та поповнювати папки:
·        Англійська мова у віршах
·        Англійські казки
·        Українські казки англійською мовою
·        Aнгло-американські прислів'я та приказки 
·        Морське життя
·        Видатні люди світу
·        Свята англомовних країн
·        Українські свята і традиції

15
Створити картотеки: аудіовізуальних засобів, відеотеку, комп'ютерних програм.
16
Створити базу олімпіадних завдань із предмета по класах
17
Розробити тематику рефератів за темами
18
Підготувати позакласні, позаурочні заходи з предмета
19
Проводити виставки робіт учнівської творчості
20
Скласти графік проведення обов'язкових видів контролю з предмета.
Посадова інструкція
учителя
Учитель
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-ква­ліфікаційної характеристики вчителя.
Під час розробки Інструкції враховано рекомендації з органі­зації служби охорони праці в освітніх закладах системи Міністер­ства освіти України.
Ця інструкція є типовою, її дія поширюється на всіх учителів школи, на її основі можуть бути розроблені аналогічні інструкції для вчителів, які ведуть окремі предмети, або вчителів початкової школи.
1.2. Вчитель призначається на посаду і звільняється з неї дирек­тором школи.
1.3. Вчитель повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).
1.4. Вчитель підпорядковується безпосередньо заступнику дирек­тора школи з навчально-виховної роботи.
1.5. Вчителеві безпосередньо підпорядковується лаборант (якщо вчитель виконує обов'язки завідувача кабінету).
1.6. У своїй діяльності вчитель керується Конституцією і закона­ми України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, тех­ніки безпеки і пожежної безпеки, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом).
Вчитель дотримується положень Конвенції про права дитини.
2. Функції
Основними напрямами діяльності вчителя є:
2.1. Навчання і виховання учнів з урахуванням специфіки на­вчального предмета і віку школярів.
2.2. Стимулювання соціалізації учнів, формування в них загаль­ної культури забезпечення свідомого вибору ними професії та фор­мування готовності до функціонування в ринкових умовах.
2.3. Забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному закладі.
3. Посадові обов'язки
Вчитель виконує такі посадові обов'язки:
3.1. Здійснює навчання і виховання учнів із урахуванням спе­цифіки навчального предмета, проводить уроки й інші навчальні заняття в закріплених за ним класах згідно з розподілом навчально­го навантаження, забезпечує під час занять належний порядок і дис­ципліну.
3.2. Реалізує прийняті в школі освітні програми відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять; використовує при цьому різноманітні прийоми, методи й засоби на­вчання.
3.3. Забезпечує рівень підготовки учнів, який відповідає вимо­гам державного освітнього стандарту.
3.4. Виконує правила і дотримується норм охорони праці, техні­ки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров'я учнів під час навчального процесу.
3.5. Оперативно повідомляє керівників школи про кожен нещас­ний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
3.6. Вносить пропозиції щодо покращення і оздоровлення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома заві­дувача кабінету, адміністрації про всі недоліки в забезпеченні на­вчального процесу, які знижують працездатність учнів.
3.7. Проводить інструктаж учнів з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
3.8. Організовує вивчення учнями правил охорони праці.
3.9. Здійснює контроль за дотриманням правил (інструкції) з охо­рони праці.
3.10. Веде в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
3.11. Бере участь у встановленому порядку в підсумковій атес­тації учнів.
3.12. Допускає у визначеному порядку на заняття представників адміністрації школи з метою контролювання й оцінювання своєї діяльності.
3.13. Заміняє на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно з розпорядженням заступника директора школи з навчально-вихов­ної роботи.
3.14. Дотримується Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних правових актів школи.
3.15. Створює умови для дотримання законних прав і свобод учнів.
3.16. Готується до проведення занять, систематично підвищує свою професійну кваліфікацію, бере участь у діяльності методичного об­'єднання та інших формах методичної роботи, які прийняті в школі.
3.17. Бере участь у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
3.18. Чергує по школі відповідно до графіку чергувань на пе­рервах між заняттями, а також за 20 хв до початку і протягом 20 хв після закінчення занять.
3.19. Підтримує постійний зв'язок з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
3.20. Проходить періодичне медичне обстеження.
3.21. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають гро­мадському статусу вчителя, в школі, побуті, в громадських місцях.
3.22. У випадку виконання обов'язків завідувача кабінету:
 організовує поповнення кабінету обладнанням, приладами та іншими матеріалами, приймає матеріальні цінності (крім меблів) під відповідальність на збереження на підставі відповідних документів, забезпечує зберігання підзвітного майна, бере участь в інвентари­зації та списуванні майна кабінету;
 розробляє і періодично переглядає (не менш як один раз на 5 років) інструкції з охорони праці, подає їх на затвердження ди­ректору;
 контролює обладнання навчального кабінету протипожежним інвентарем, медичними та індивідуальними засобами захисту, а також наочною агітацією з питань забезпечення безпеки життєдіяльності;
 проводить інструктаж з охорони праці учнів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі визначеного зразка або організовує його проведення іншими педагогами;
Учитель
 не допускає проведення занять, пов'язаних із небезпекою для життя і здоров'я учнів і працівників школи, з повідомленням про це заступника директора з навчально-виховної роботи;
 вносить пропозиції щодо покращення умов праці і навчання для включення їх в угоду з охорони праці.
4. Права
Вчитель має право на:
4.1. Участь в управлінні школою в порядку, передбаченому Ста­тутом школи.
4.2. Захист професійної честі й гідності.
4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його діяльності, надання відповідних пояснень.
4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через посередника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, по­в'язаного з порушенням вчителем норм професійної етики.
4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розсліду­вання, за винятком випадків, передбачених законом.
4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й вихован­ня, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методик оці­нювання знань учнів.
4.7. Підвищення своєї кваліфікації.
4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповід­ну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для ви­конання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотри­мання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідаль­ності у випадках, передбачених Статутом і Правилами внутріш­нього розпорядку школи.
5. Відповідальність
5.1. У визначеному законодавством України порядку вчитель несе відповідальність за:
 реалізацію в повному обсязі навчальних програм відповідно до навчального плану і розкладу занять;
збереження життя і здоров'я учнів під час навчального процесу;
 дотримання прав і свобод учнів.
5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних при­чин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи,
законних розпоряджень директора школи та інших локальних нор­мативних актів, посадових обов'язків, встановлених цією Інструк­цією, вчитель несе дисциплінарну відповідальність у порядку, ви­значеному трудовим законодавством.
5.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів вихован­ня, пов'язаних з фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку вчитель може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
5.4. За завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'яз­ку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки учитель несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах, ви­значених трудовим і/чи цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)
Учитель:
6.1. Працює в режимі виконання встановленого йому навчаль­ного навантаження відповідно до розкладу навчальних занять, бере участь в обов'язкових планових загальношкільних заходах, само­стійно планує діяльність, яка визначена його посадовими обов'яз­ками.
6.2. У період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучаєть­ся адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організа­ційної роботи в межах часу, який не перевищує навчального наван­таження до початку канікул. Графік роботи вчителя під час канікул затверджується наказом директора школи.
6.3. Замінює в установленому порядку тимчасово відсутніх вчи­телів на умовах погодинної оплати і згідно з тарифікацією (залежно від тривалості заміни).
6.4. Замінюється на період тимчасової відсутності вчителями тієї ж спеціальності чи вчителями, які мають відставання з навчального, плану у викладанні предмета в цьому класі.
6.5. Одержує від адміністрації школи матеріали нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюєть­ся з відповідними документами.
6.6. Систематично обмінюється інформацією з питань, які нале­жать до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними праців­никами школи.

Інструкція
з техніки безпеки на робочому місці
(кабінет англійської мови)
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.                Учні повинен додержуватись встановленого розпорядку дня;
2.                У своїй діяльності (навчально-виховній, науково-дослідній) учні повинні додержуватись правил електро - та пожежної безпеки, норм санітарії:
3.                Учні повинні виконувати тільки ту роботу, що визначена посадовою інструкцією, або доручена завідуючим кабінету.
4.                Вміти надавати першу медичну допомогу
ІІ. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ.
1.                Перевірити зовнішнім оглядом наявність стан обладнання та приладів, які знаходяться у приміщенні відділу, стан шафів та меблів;
2.                Підготувати робоче місце, виконувати розпорядження зав. кабінетом.
IIIВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ.
1.                Слідкувати за періодичним провітрюванням виробничого (навчального) приміщення:
2.                Контролювати справність електромережі, освітлення, телефонного зв'язку;
3.                Не засмічувати робоче місце, не допускати зберігання легко запалювальних рідин і речовин у відділі;
4.                Додержуватись тиші у коридорах школи під час проведення навчального процесу;
5.                Не палити у приміщеннях школи
6.                Не користуватись саморобними електронагрівальними приладами;
7.                Додержуватись правил електробезпеки та пожежної безпеки.
IVВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ,
1.                Після закінчення роботи учень повинен прибрати своє приміщення, виключити обладнання, прилади відділу від електромережі;
2.                Закрити вікна, виключити освітлення.
VВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ.
1.                Під час нещасного випадку негайно повідомити вчителя, адміністрацію школи;
2.                При виникненні пожежі відключити електроенергію, викликати по тел. «01» пожежну команду та приступити до гасіння пожежі наявними засобами пожежегасіння;
3.                В разі необхідності надавати першу медичну допомогу при електротравмах, знати правила визволення потерпілого від дії електроструму, володіти методами штучного дихання;
4.                При виникненні надзвичайної ситуації природного або техногенного характеру здійснити евакуаційні заходи та передбачити заходи по збереженню матеріальних цінностей. Відповідальність за невиконання даної інструкції несуть в порядку, встановленому трудовим законодавством України.
Погоджую"

Зав. Кабінетом Муйла О.Й.

Немає коментарів:

Дописати коментар