Цікава англійська

ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. НАВЧАЛЬНІ ІГРИ

ЗНАЙДИ ЛІТЕРИ НА КЛАВІАТУРІ: 

http://allforchildren.com.ua/count021.htm

ЗНАЙДИ БУКВИ НА КАРТИНЦІ: 

http://allforchildren.com.ua/english051.htm

СКЛАДИ СЛОВА: 

http://allforchildren.com.ua/english061.htm


Гра на тему,,My Working Day,,.
Мета.  Активізація ЛО по темі. Вчити дітей правильно будувати запитання і давати відповідь.
Організація.  Об,єднати учнів класу у дві команди. Кожній команді дається конверт, у конверті є 5 карток. На кожній картці – одне запитання з теми,,Мій робочий день,,.
Наприклад:
1.   When do you get?
2.    Do you do morning exercises?
3.    Do you like watching TV?
4.    Who sweeps  the floor in your family?
5.    What do you like to do in t he evening?
Кожна команда сідає у коло і по черзі кожному члену своєї команди ставить 5 запитань, щоб зібрати інформацію про те, скільки учнів  їхньої команди роблять зарядку, скільки – люблять дивитися телевізор тощо. На гру відводиться  певний  час, після якого команда повинна прозвітувати про результати опитування.
        Гра на закріплення ЛО на будь – яку тему.
Мета. Закріплення вживати ЛО та закріплення орфографічних навичок.
Організація. Об,єднати дітей у дві – три команди. На дошці написані букви алфавіту. А учні повинні написати слова, які починаються цими буквами.
          Наприклад: тема,,My Classroom,,.
          P         pen, pointer, pencil, paper
          D        desk
          R        ruler, rubber
          B        bag, book, blackboard
       Гра ,,З.єднай слова,,.
Мета. Закріплення ЛО.
Організація. Учні мають картки, на яких написано слово, транскрипція, переклад, які розташовані в довільному порядку. Учитель називає слово. А діти повинні з,єднати. Перемагає той, хто найшвидше і правильно з,єднає.
        Гра,,Знайди пару,,.
Мета. Активізація ЛО по темі та вчити дітей ставити запитання.
Організація. Клас ділиться на команди. Одна команда має карточки, на яких написані тварини, друга – кольори. Діти ходять по класу і шукають пару.
      P1: What colour have you got?
      P2: Green. What animal have you got?
      P1: A crocodile. It is true. The crocodile is green.
Можна дітям давати карточки, на яких написані слова англійською мовою, іншій команді – українською. Вони повинні знайти пару.
       Гра по темі,,Holidays,,.
Організація. Клас ділиться на команди. Одна команда називає дату, інша –
свято, яке припадає на цю дату. Можна трохи змінити завдання. Учні називають не дату, а пору року. Одна команда називає свято, інша – що ми робимо в цей день.
       Гра,,Їстивне – неїстівне,..
Мета. Закріплення ЛО по темі,.Їжа,..
Організація. Учитель називає слово по темі,.Їжа, і кидає м,яч учневі. Якщо слово означає назву продукту, гравець повинен упіймати м,яч. Якщо слово означає предмет, учень не ловить м,яч. У цю гру можна грати, коли вивчаємо будь – яку тему. Учитель називає слово. Якщо слово стосується тієї теми, яку діти учать, то учень ловить м,яч.
       Гра на закріплення ЛО при вивченні декількох тем.
Мета. Систематизація ЛО.
Організація. Є дві чи три команди. Учитель роздає дітям карточки, на яких написані слова. Діти повинні згрупувати слова за темами.
      Наприклад: blue, bear, green, ruler, yellow, pointer, duck.
                      Animals            Colours            Classroom
      Гра,.Decorate the New Year Tree,,.
Мета. Закріплення ЛО по темі,,Іграшки,, та закріплення вживання приймен-никків.
Організація. Клас ділиться на дві – три команди. Кожен учень має ялинку і карточки, на яких намальовані іграшки. Один учень прикрасив свою ялинку і дає інструкції іншим.
Наприклад: Put the kite in middle of the tree.
       Гра,,Pelmanism,,.  Збери пару.
Мета. Перевірити мовні навички, тренувати пам.ять, сприяти розвитку творчих здібностей.
Організація. Клас ділиться на групи. На столі розміщені картки малюнками донизу. З одного боку карточки, на яких один предмет, з другого – карточки, на яких багато інших предметів. Учень перевертає по одній картці з кожного боку. Якщо вони складають пару, то дитина забирає їх собі і робить наступний хід. Якщо ні, то картки знову перевертаються і наступна дитина робить хід. Важливо, щоб картки залишались на тих самих місцях. Переможцем є гравець, який зібрав найбільшу кількість пар.
 Можна цю гру урізноманітнити.
1.         Малюнки – відповідні речення.
        a ballIt is a ball.
2.         Питання – відповідь.
        What is it? – It is a ball.
3.         Пари – протилежності.


           long – short
При вивченні теми,, Nature,s Beauty,,  пропонується гра,,Mothers and Babies,,. Кожен учень має карточку і повинен знайти свою пару.  Клас ділиться на дві команди: mothers and babies.
 T: Each baby has to find its mother by asking 2 questions.
                       Do you live in …?
                       Do you like eating  …?
Якщо відповідь на 2 питання є Yes  – учні повинні сказати:
-                  You are my mother (baby).

Учні, які знайшли свою пару, сідають разом і думають, які вони тварини. 

Немає коментарів:

Дописати коментар